Νέα

Ομάδα Ψυχοθεραπείας και Διαλογισμού

 

 

Πρόγραμμα διαχείρισης άγχους & ενδυνάμωσης μαθητών πριν τις Πανελλήνιες

 

 

Καμπάνια οι λέξεις μας μετράνε

Με συναδέλφισσες ειδικευμένες στη ψυχολογία της εκπαίδευσης και της διατροφής, οργανώσαμε μια εκστρατεία κατά της λεκτικής βίας στο σχολείο. Παρέχουμε υλικό για γονείς, δασκάλους και παιδιά με στόχο να ευαισθητοποιήσουμε ότι οι λέξεις μας έχουν μεγάλη δύναμη, και μπορούν να ενθαρρύνουν ή να προκαλέσουν ζημιά. Συνεργαζόμαστε ως γονείς, δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί για να ενισχύσουμε τις φωνές των παιδιών και να αντιμετωπίσουμε την σχολική βία.

Διαβάστε περισσότερα...

Eκπαιδευτική ημερίδα για την Κυκλοφοριακή Αγωγή στη Χαλκίδα

 

Παρουσίαση προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής για μαθητές Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης «Κυκλοφορώ με Ασφάλεια» του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» από τις Ασπασία Πίζγα, Εκπαιδευτικό - Ψυχολόγο και Αικατερίνη Δρανδάκη, Εκπαιδευτικό- Κοινωνιολόγο.

Επίτιμη καλεσμένη και ομιλήτρια: Πρόεδρος Δ.Σ. Ι.Ο.ΑΣ. "Πάνος Μυλωνάς" Βασιλική Δανέλλη - Μυλωνά.

Μέσα από τις σημαντικές και ποιοτικές παρουσιάσεις των εισηγητών αναπτύχθηκαν πολλές πλευρές του θέματος που αφορά το παιδί ως πεζό, ως επιβάτη και ως οδηγό ποδηλάτου και προτάθηκαν διδακτικές προσεγγίσεις για την ευαισθητοποίηση και την ανάπτυξη δεξιοτήτων στα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

Διαβάστε Περισσότερα...

 

Γονείς να έχουν τα παιδιά μας Καλή Σχολική Αρχή!!!

 

Πρώτοι εμείς φροντίζουμε τα παιδιά μας να μάθουν μέσα από το παράδειγμά μας και όχι μέσα από υποδείξεις.

  • Αν δούμε άνθρωπο σε κίνδυνο προσφέρουμε βοήθεια. Αν είμαστε μόνοι ζητάμε ενισχύσεις και παίρνουμε μέτρα ασφαλείας. Δεν αφήνουμε κανέναν μόνο.
  • Αν χρειαζόμαστε οι ίδιοι βοήθεια δε ντρεπόμαστε να τη ζητήσουμε.
  • Είναι οκ να δυσκολευόμαστε να χειριστούμε καταστάσεις. Δεν είναι δείγμα αδυναμίας η αναζήτηση βοήθειας αλλά αντιθέτως(!) δείγμα νηφαλιότητας.
  • Οι ίδιοι πρωτίστως δείχνουμε ανθρωπιά σε ανθρώπους και ζώα που πεινούν, πονούν, που περνούν δύσκολα. 
  • Στη δουλειά μας όταν ένας συνάδελφος δεν φαίνεται καλά ρωτάμε "Πώς μπορώ να βοηθήσω;" ή "Είμαι εδώ αν χρειαστείς κάτι".
  • Όταν στην παρέα μας σχολιάζουν επικρίνουν ή προσβάλλουν κάποιον/α δε γελάμε, δε συμμετέχουμε, δε δείχνουμε ότι συμφωνούμε σε αυτό που γίνεται. Δε χρειάζεται να είμαστε αρεστοί σε όλους, ούτε να ακολουθούμε αρνητικές συμπεριφορές μιας παρέας προκειμένου να νιώθουμε μέλη της. Έχουμε τη δική μας γνώμη, δεν "ανήκουμε" στην παρέα άλλα μόνο στον εαυτό μας. Οι παρέες που έχουν αρχηγούς δεν είναι παρέες αλλά συντηρούνται με ιδιοτελή κίνητρα.
  • Προσπαθούμε να μη βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα για ανθρώπους. Κανείς δε ξέρεις τι περνάει στη ζωή του ο άλλος άνθρωπος, έτσι και το παιδί μας θα μάθει να δίνει ευκαιρίες.
  • Εστιάζουμε στο θετικό δυναμικό κάθε ανθρώπου. Δίνουμε ευκαιρία, συγχωρούμε, μπαίνουμε στη θέση του.
  • Κάποιος/α που μιλάει συνεχώς αρνητικά για άλλους πιθανότατα το ίδιο κάνει και σε μας όταν δεν είμαστε εκεί. 
Περισσότερα...

Τεστ Άγχους

relationships

Νιώθετε ότι το άγχος σας κυριεύει και επηρεάζει αρνητικά τη ζωή σας; 

Κάντε το τεστ για να προσδιορίσετε εύκολα και άμεσα τα επίπεδα του άγχους σας, έτσι ώστε να ξέρετε αν χρειάζεται να επισκεφτείτε έναν επαγγελματία ψυχικής υγείας 

Κάντε το τεστ εδώ!